+38 (066) 071-7008

order@text24.com.ua

Процедура замовлення письмового перекладу

Для підрахунку вартості необхідно надіслати відскановані документи електронною поштою, вказавши мову перекладу, бажану дату отримання готового перекладу, чи потрібне верстання документа, нотаріальне засвідчення або печатка бюро перекладів: order@text24.com.ua. Або принести копії чи оригінали в офіс за адресою: вул. Закревського, 15, оф. 32, м. Київ.


Основні моменти, які потрібно знати клієнту:


1). Підрахунок вартості перекладу відсканованих документів та визначення строків виконання здійснюється протягом 10-30 хвилин після їх надсилання.
2). Надсилання відповіді клієнту про вартість та строк виконання.
3). Після підтвердження клієнтом замовлення ми надсилаємо реквізити для оплати або надаємо рахунок для сплати.
4). Оплата здійснюється виключно на офіційний рахунок.


Серед вищенаведених моментів можна зазначити проміжні кроки, які замовляються додатково: складання глосарію для вашого проекту, апостилювання/легалізація документа в ЗАЦС або міністерствах.


TEXT24 – цілодобове бюро перекладів

Статьи

Тематики, по которым мы переводим. Часть 1.

Тематики, по которым мы переводим. Часть 1.

Команда дипломированных переводчиков предоставляет услуги в сфере переводов, 
Процедура замовлення письмового перекладу

Процедура замовлення письмового перекладу

Нижче наводимо інформацію про те, як відбувається замовлення послуг перекладу.
TEXT 24/7 © 2019
Tools4Shop.pro